dijous, 14 de juny del 2012

Móns en Construcció...


Aquest havia de ser un Blog de promoció personal, d’aquest personatge que està al teclat. Però després dels milions de blogs que existeixen en la actualitat, vaig pensar que un espai on només volgués parlar de les meves coses, acabaria passant força desapercebut.

Per això em vaig esprémer les neurones que vaig trobar despertes, i vaig redirigir la idea. Volia que vosaltres, lectors, interactuéssiu amb mi, per tal que hi hagués una complicitat entre els dos.

Així va néixer Móns Imaginaris. Segurament tots haureu escoltat a dir que existeixen milions de plantes per explorar i infinits universos paral·lels, on les coses poden ser molt diferents a la realitat que ens ha tocat viure.

Doncs aquesta és la idea: Vull que aporteu el vostre granet de sorra i em digueu tots aquells Móns que poden existir i que ningú ha vist mai. Jo, amb la meva modesta traça, intentaré donar-los forma amb les paraules i la imaginació.

Benvinguts a Móns Imaginaris, un blog on podeu imaginar el món que voldríeu (o aquell que no voldríeu ni en pintura!)

Espero que aquest viatge sigui molt llarg.

Atentament,

Jordi Guàrdia 


15 comentaris:

  1. Aquí podeu penjar les idees per als nous móns!

    Moltes gràcies a tots

    ResponElimina
  2. Hola soc Troy McLeur, digo…emmm Manel, em recordaràs de cursos com "Maquetació amb Indesign i Quark" o "Com ser un bon autonom en pocs minuts" de Mr. Aitor Tilla (jeje es broma, era Aitor Datecuen XDDD) en la prestigiosa academia de la familia de l'altre personalitat de Mr. Spiderman.
    Que taaaaaaal??? jejeje
    Ostia quina sorpreseta he tingut amb el teu blog, la veritat es que la idea em sembla genial, et felicito pel treball. La idea base te molta força i realment pel teu perfil i el que busques es una de les vies més interessants per donar-li una empenta al teu raconet virtual. I com que no es un simple halago, et vaig a demostrar que realment ho trobo força motivador, ja que en el meu cas, m'han vingut diverses idees i fins i tot m'he possat a pensar-ne una estona per trobar mes.

    La veritat es que seria un punt al teu favor si les fas totes, pero vaja aixo si el temps i les ganes et donen de si, pero vaja, la idea es mes aviat aixo que no pas triar-ne nomes una o dos de la lllista. Sempre pots anar tirant d'aquestes quan no et vinguin sugerencies, de mentres no hi tinguis. Bueno pues aqui van (fins i tot la meva parella m'ha propossat també una)


    Aqui van:

    -Un mon on l'esser huma pugui de manera innata i natural amb un poder fins ara desconegut, aturar el temps.
    -Un mon on la gent com més menja més s'aprima.
    -Un mon on hi existis el poder natural de viatjar en el temps. (sé que es tipic, pero es que ja em coneixer aquesta tematica es una debiiltat per mi, i a més tinc curiositat per veure com és la teva visió)
    -Un mon on degut a una explosió termico-radiactiva provinent de l'espai exterior, fes que l'esser humà deixes de cop de tenir la facultat de veure.
    -Un mon on degut a una radiacio cosmica, l'esser huma hagi augmentat de tamany un 800 %
    -Un mon on degut a una tormenta o fenomen solar, produis que la població humana es tornés invisible.
    -Un mon on aparegues al planeta una substancia que comencés a "menjar-se" quimicament les roques, la sorra i els minerals, es a dir, tot el nostre sòl, de forma imparable i vertiginosa (100 km2 per dia)
    -Un mon on la gent no podes evitar una mutació genètica la qual fa que tot el que toquis desaparegui.


    Bueno Jordi, espero ansiosament els teus relats, i ja t'anire seguint!

    Cuida't!!

    ResponElimina
  3. Eiii Manel!!!
    És clar que me'n recordo de tu!! XD (i del teu bon gust musical!!)
    Quin munt de reptes que m'has plantejat! ... Així m'agrada!
    Els aniré fent tots, intercalant-los amb altres propostes que m'arriben.
    Gràcies de nou... i si se te n'acudeixen més, no dubtis a plantejar-los!
    Espero que tot et vagi molt bé!
    Fins aviat!

    ResponElimina
  4. Vinc a endinsar-me als teus móns imaginaris. És una idea genial, pinta molt bé!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona part del mèrit és de la gent q aporta les idees!
      Jo només hi poso les paraules... Així que si t'animes, no dubtis a deixar alguna idea per un nou món i intentaré donar-li forma! :P
      Gràcies per la visita!!

      Elimina
    2. Té molt mèrit posar-hi les paraules. El més difícil de tenir idees, és fer-les entendre als altres. ;) Ho tindré en compte, si se m'acut alguna cosa. Has llegit Trajecte final de Manuel de Pedrolo? Segur que t'agradaria. Salut!

      Elimina
  5. Hola,
    Después de mi enésimo cabreo monumental por la incompetencia, educación y la actitud de " a mí me resbala lo que tú me digas, porque yo cobro a fin de mes, tengo más derechos laborales que tú y no me pueden despedir", de los funcionarios de este maravilloso país... he pensado en que una idea sería un mundo sin funcionarios.
    (siiiiiiii.. ya sé que todos los funcionarios no son así... pero.... que casualidad que con todos los que yo me encuentro sí lo son!)

    ale, ahí dejo eso!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Idea apuntada!... En breu publicaré alguna coseta al respecte!! :P

      Elimina
  6. Bones,
    Com que últimament es dóna la culpa de tot el què passa als polítics i els que són honrats acaben rebent perquè s'enduen la culpa del què fan els que no són honrats o del què no fan però la gent diu,... podries fer "un món sense polítics", a mi em costa d'imaginar,...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei Gerard!! Gràcies per deixar-te caure per aquí! :P
      La idea és molt interessant! Així de bones a primeres costa d'imaginar, però ja m'empescaré alguna coseta!!

      Elimina
    2. Aquí et deixo l'enllaç: "Un món Sense Polítics"
      Espero que t'agradi! :P

      http://monsimaginaris.blogspot.com.es/2013/01/un-mon-sense-politics.html

      Elimina
  7. Tengo un tema:

    Un mundo donde el Amor no exista. El sentimiento hacia una pareja, hacía la familia, no estuviera desarollado. :P

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquí tens "Aquells que no estimen", amb il·lustració de la Gemma Cruz.
      Una magnífica idea, que m'ha agradat molt desenvolupar:

      http://monsimaginaris.blogspot.com.es/2013/01/aquells-que-no-estimen.html

      Elimina